lunes, 31 de octubre de 2011

M'han atropellat!

Segon post en un mateix dia trepidant.

Sortíem del bar amb ma mare i dos dels meus nebots, anàvem a fer uns encàrrecs.

Carrer Pompeu Fabra, tots els cotxes parats fent cua, travessem, una moto ens envesteix i patapam! ma mare, la noia de la moto i jo per terra. He picat amb el guix a terra i altre cop el genoll dret pelat. La noia de la moto i ma mare només s'han fet alguna rascada.

Ha vingut la policia hi han trucat a una ambulància, m'han dit que millor anéssim a l'hospital a fer una placa per veure com estava el peroné!

L'ambulància m'ha portat cap al Trueta. M'han fet una radiografia. Per sort el peroné no s'ha desplaçat. M'han curat el pelat i cap a casa.

Avui als aniversaris faré un brindis a la salut de tots i totes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario